IBS Budapest

Tartalomhoz ugrás Láblácre ugrás
Bemutatkozás

Az eredeti végzettsége szerint jogász Nagy Bálint az Eötvös Loránd Tudományegyetemen doktorált. Disszertációjában a magyarországi marketing fejlődésével és történetével foglalkozott. Többször jelölték zsűritagnak neves nemzetközi és magyarországi marketing és kreatív versenyeken (pl. Effie Belgium, Effie Magyarország, Golden Drum Slovenia, Prizma PR verseny, Magyar Adományozói Fórum, Superbrands, Hipnózis stb). Fő kutatási területe a marketing társadalmi hatásai, a vállalati arculat, a márkaépítés, a szponzoráció és a felelős marketing; valamint a marketingtörténet, a médiafejlesztés, és a kreativitás a reklámban. Szívesen fogad MSc-dolgozatokat a marketinggel kapcsolatos bármely kutatási területről, mind a hagyományos (pl. reklám, szponzoráció, vállalati identitás stb.), mind a jelenleg népszerű témákkal kapcsolatban (pl. marketinglehetőségek a közösségi médiában, a mesterséges intelligencia vagy a virtuális valóság lehetőségei a marketingben, influencer marketing). Az IBS budapesti campusán főállású oktatóként és a doktoranduszok témavezetőjeként dolgozik.